İade Şartları

Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren Tüketicinin Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı kapsamında 14 gün içerisinde yasal iade hakkınız bulunmaktadır. İade işlemlerinizle ilgili olarak info@elo.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi verebilirsiniz.


İsteğiniz bize ulaştığında yetkililer tarafından değerlendirilecek ve iadeniz uygun görülmesi halinde, iadenizin gerçekleştiğine dair size bilgi verilecektir. İade edeceğiniz ürünü eksiksiz, orijinal faturasıyla paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu hasar görmemiş haliyle geri göndermeniz gerekmektedir.


Ürün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır.


İade/değişim talebiyle gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları müşteriye aittir. 


İade kargonuz ELO'nun iade adresine (Bağlar Mah. 18. Sok. No: 20 Güneşli/İstanbul) ulaştıktan sonra ürün bedeli 10 işgünü içerisinde, Kredi Kartınıza veya Havale/EFT yapmış iseniz hesabınıza iade edilmektedir.


Özel Koşullar :


Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi eşliğinde paketinizi açmanız ve ürünü kontrol etmeniz gerekmektedir. Özellikle ezilmiş, yırtılmış, açılmış, ıslanmış veya herhangi bir şekilde hasar görmüş  paketi teslim almayıp kargo yetkilisine bildirerek kargo şirket tarafından tarafımıza iade edilmesini sağlamanız önemlidir.

Kargo yetkilisinden teslim alındıktan sonra iade edilen ve orijinal ambalajı zarar görmüş, tahrip edilmiş, herhangi bir şekilde kullanımdan dolayı zarar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.


Müşteri ürünü teslim aldığı andaki durumu ile iade etmekle ve kullanımdan kaynaklanan ticari kaybı ödemekle yükümlüdür.


Ürün ambalajı açılmamış, denenmemiş ve kullanılmamış olmalıdır.


Ürün iadesi, ancak, varsa hediyesi ve ürünün bütün standart aksesuarları, ambalajları hasarsız ve tam olarak, orijinal paketleri ile birlikte geri gönderildiğinde alınmaktadır.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.