Garanti Şartları
Garanti süresi, malın teslim
tarihinden itibaren başlar ve iki (2)Yıldır.
Malın bütün parçaları dahil olmak
üzere tamamı ELO’nun garantisi kapsamındadır.
Malın garanti süresi içerisinde
arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın
tamir süresi 20 iş gününü geçemez. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon,
fax, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması
mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, ELO; malın
tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı
tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
- Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; en az dört defa veya ELO tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altıdan fazla arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
- Tamiri için gereken azami süresinin aşılması ,
- ELO’nun arızanın tamirini mümkün bulunmadığının belirlenmesi,durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranda bedel indirimi talep edebilir.