Sıkça Sorulan Sorular

Ürün arama ve sipariş oluşturma

 


Aradığım ürünü nasıl bulurum?

 

Aradığınız ürünü bulmanın birkaç basit yolu vardır.


Eğer aradığınız ürünün ürün kodunu biliyorsanız, sayfanın sol tarafında bulunan "Hızlı Arama” kutucuğuna kodu yazarak arama yapabilirsiniz.


Aradığınız ürünün adını biliyorsanız, yine "Hızlı Arama” kutucuğuna adını yazarak arama yapabilirsiniz. Aradığınız kelimenin ilk üç harfini yazdıktan sonra, sistem içinde o harflerin yer aldığı ürünleri listelemeye başlayacaktır. Dilerseniz yazmaya devam edebilir, dilerseniz açılan listeden seçim yapabilirsiniz.


Aradığınız ürünün adını veya kodunu bilmiyorsanız, sol üstte bulunan ürün gruplarından ürünün ait olduğu grubu seçerek, aramanızı daraltabilirsiniz.

 

Aradığım ürünü buldum, nasıl satın alabilirim?

 

Ürünün altında yer alan "Hemen Al” veya "Sepete Ekle” kutucuklarına tıklıyarak satın alma işlemine geçebilirsiniz. Ancak bundan önce seçenekli ürünlerde doğru seçeneği seçtiğinizden (örneğin: 12V veya 24V) ve doğru adedi girdiğinizden emin olmanız önemlidir.

 

Siparişimi sepete ekledim, ancak sepeti göremiyorum?

 

Sepetinizi her an sağ üst köşede bulunan "Alışveriş Sepeti” butonuna tıklayarak görebilirsiniz.

 

Ürünüm sepette, nasıl satın alacağım?

 

Satın alma işlemine geçmek için "Siparişi tamamla” butonuna tıklamanız yeterlidir. Bu durumda üye girişi yaparak veya üyeliksiz alışveriş yaparak satınalma işlemini tamamlayabilirsiniz.

 

Neden üye olmalıyım?

 

Satınalma işlemini üye olmadan da tamamlamak mümkündür. Ancak siparişinizle ilgili sağlıklı takibat yapabilmeniz için üye olmanızı tavsiye ediyoruz. Üye olan müşterilerimiz eski siparişlerine ulaşabilmak, havale bildirimi yapmak gibi işlemleri tek tuşla gerçekleştirebiliyorlar.

 

Üye olursam mesaj bombardımanına mı tutulacağım?

 

ELO, SMS gönderimi yapmaz. "Kampanyalardan haberdar olmak istiyorum” seçeneğini seçmeniz halinde yeni ürün duyuruları, kampanya bilgileri gibi bilgiler e-posta adresinize gönderilir. Bu seçeneği seçmemeniz halinde bizden mesaj almazsınız.

 

Üyeliksiz alışveriş seçeneğini seçtim, ama yine de pek çok bilgi isteniyor. Neden?

 

Üyeliksiz alışveriş seçeneğini seçtiğinizde sizden fatura ve teslimat adresi yanında, iletişim bilgileriniz istenmektedir. Bu, siparişiniz veya kargonuz ile size ulaşmamız gerektiğinde sağlıklı iletişim kurabilmemiz açısından önemlidir.

 

29/08/2006 tarihli Resmi Gazete’de yayınlanan kanun gereği, faturanızda TC Kimlik numaranızın bulunması zorunluluğu vardır. Bu nedenle sizden TC Kimlik numaranız istenir.

 

Teslimat adresim ve fatura adresim farklı adresler, ne yapmalıyım?

 

Fatura seçimi bölümünde "Farklı fatura bilgileri girmek istiyorum” seçeneğini seçiniz.

 

Siparişimle ilgili size iletmem gereken bir detay var, ne yapmalıyım?

 

"Sipariş notunuz var mı?” bölümünü "Evet” olarak işaretlediğinizde açılacak kutuya bize ulaştırmak istediğiniz her türlü bilgiyi yazabilirsiniz.

 

Eski siparişlerimi nasıl görebilirim?

 

Kullanıcı menüsünü kullanarak üye girişi yaptığınızda Siparişlerim bölümünden eski siparişlerinizle ilgili her türlü bilgiye ulaşabilir, dilerseniz tek tuşla siparişi tekrar edebilirsiniz. Üye girişi yapmadan verilmiş eski siparişlere ulaşmak mümkün değildir.

 

Tüm bilgileri doldurdum, bundan sonraki aşama ne?

 

Bundan sonra "Ödeme İşlemi” butonuna tıklayarak ödeme işleminizi tamamlamalısınız.

 

Ödeme

 

Hangi ödeme seçeneklerini sunuyorsunuz?

 

Havale veya Kredi Kartı ile ödeme yapabilirsiniz.

 

Ödeme şekilleri arasında siparişim açısından nasıl bir fark var?

 

Ödeme şekliniz sipariş tutarınızı veya siparişinizin kargoya veriliş tarihini etkilemez.

 

Havale ile ödemek istiyorum, nasıl ödeme yapacağım?

 

Havale sekmesine tıkladıktan sonra, ekranda ELO’ya ait banka hesap bilgileri görünecektir. Bu bilgileri kullanarak havalenizi gerçekleştirebilirsiniz.

 

Havalemi yaptığımı size bildirmem mümkün mü?

 

Üye olarak alışveriş yaptıysanız, Kullanıcı Menüsünden Havale Bildirim Formu’nu kullanarak bize havaleyi gerçekleştirdiğiniz bilgisini ulaştırabilirsiniz. Ancak, ELO’nun düzenli takibatı sayesinde, bildirim formunu göndermemiş olsanız dahi, işlem gerçekleştikten sonra teslimat prosesi başlar.

 

Kredi kartına taksit imkanı var mı?

 

Şu anda sadece kredi kartına tek çekim seçeneği bulunmaktadır.

 

Teslimat

 

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

 

Sipariş edilen ürünlerin ELO stoklarında hazır bulunması durumunda; saat 15:00 dan önce onaylanan siparişler 4 (dört), 15:00 dan sonra onaylanan siparişler 5 (beş) iş günü içerisinde kargoya verilir. ELO'nun stoklarında bulunmayan ürünlerin teslimat süresi ile ilgili bilgi, sipariş ELO'ya ulaştıktan en fazla 24 saat içinde sistemde kayıtlı iletişim bilgileri kullanılarak verilir.

 

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

 

Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza sistem tarafından kargo takip numarası gönderilir.

 

Siparişim ne zaman elime ulaşır?

 

Stokta olan ürünler en fazla 5 (beş) işgünü içerisinde kargoya verilir. Kargonun en geç 2 (iki) işgünü içerisinde alıcıya teslim edilmesi beklenir. Ancak kargo şirketinden kaynaklanan gecikmeler ELO’nun sorumluluğunda değildir.

 

Kargo bedeli nasıl belirlenir?

 

Gönderi masrafları sipariş edilen ürünlerin desi’sine göre otomatik olarak belirlenmektedir. Kargo bedeli satın alma işlemi tamamlanmadan önce ayrı bir kalem olarak görünmektedir.

 

Tek kargo firması görüyorum. Siparişimi başka bir kargo firması ile alamaz mıyım?

 

ELO kargo bedeli açısından en avantajlı seçeneği size sunmaya çalışır. Sistemde yer almayan bir kargo firması ile siparişinizi teslim almak istiyorsanız, sipariş vermeden önce lütfen ELO ile iletişime geçiniz.

 

Daha ilk siparişim yola çıkmadan, ikinci kez sipariş verdim. İki kere kargo ücreti ödemek zorunda mıyım?

 

Siparişiniz kargo firmasına teslim edilmeden önce ikinci bir sipariş vermeniz halinde, siparişinize bu bilgiyi not olarak düşmeniz gerekmektedir. ELO tüm siparişlerininiz kargo ücretini, ödediğiniz toplam kargo ücretinden düşerek farkı size iade eder.


Siparişim hasarlı geldi. Ne yapabilirim?

 

Siparişiniz teslim edildiğinde, kargo yetkilisi eşliğinde paketinizi açmanız ve ürünü kontrol etmeniz gerekmektedir. Özellikle ezilmiş, yırtılmış, açılmış, ıslanmış veya herhangi bir şekilde hasar görmüş paketi teslim almayıp kargo yetkilisine bildirerek kargo şirket tarafından hasar tespit tutanağı eşliğinde tarafımıza iade edilmesini sağlamanız önemlidir.

 

Garanti ve İade

 

Ürünleriniz ne kadar süre ile garanti altında?

 

Ürünlerimiz üretici hatalarına karşı 2 (iki) yıl süre boyunca garanti altındadır.

 

Satın aldığım ürün garanti kapsamı altında arızalandı, ne yapmalıyım?

 

Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürünü, gerekli incelemelerin yapılması için ELO’ya göndermelisiniz. Bu sırada kargo bedeli tarafınızdan karşılanır. ELO’dan yapılan incelemeler sonucunda ürününüzün üreticiden kaynaklanan hata sonucunda ve garanti süresi içerisinde arızalandığı tespit edilirse kargo ücretiniz iade edilecektir.

 

Tamir süresi ne kadardır?

 

Garanti kapsamındaki bir ürünün tamir süresi 20 işgününü geçemez. Bu sürenin herhangi bir sebeple geçilmesi halinde ELO aynı ürünün yenisini size ücretsiz olarak kargolar.

 

Aldığım ürünü iade etmek istiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim?

 

Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren Tüketicinin Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı kapsamında 14 gün içerisinde yasal iade hakkınız bulunmaktadır. İade işlemlerinizle ilgili olarak info@elo.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi verebilirsiniz.

 

Aldığım ürünü iade ederken nasıl göndermeliyim?

 

İade edeceğiniz ürünü eksiksiz, orijinal faturasıyla paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu hasar görmemiş haliyle geri göndermeniz gerekmektedir.Ürün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları bize iade ettiğiniz paketin içinde eksiksiz ve hasarsız bir şekilde bulunmalıdır.

İade talebiyle gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları müşteriye aittir.

 

İade talebim onaylandı, ürünün ücretini nasıl geri alacağım?

 

İade talebinizin onaylanmasını takiben sipariş sırasında sağladığınız iletişim bilgileriniz kullanılarak size iade prosedürü ile ilgili bilgi ulaştırılacaktır. Ancak genel olarak, havale ile verilen siparişlerin ürün bedeli yine havale ile, kredi kartı verilen siparişlerin ürün bedeli ödeme yapılan karta iade edilmek sureti ile iade alınır.

 

Aldığım ürünü değiştirmek istiyorum?

 

Değişim talepleriniz ile ilgili olarak info@elo.com.tr adresine e-posta göndererek bilgi verebilirsiniz. Değiştirme talebinde bulunduğunuz ürünü eksiksiz, orijinal faturasıyla paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu hasar görmemiş haliyle geri göndermeniz gerekmektedir. Değişim talebiyle gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları müşteriye aittir.

 

Değiştirmek isteğim ürün yeni alacağım üründen daha pahalı. Nasıl ödeme yapacağım?

 

Banka havalesi ile iki ürün arasındaki fiyat farkını ödeyebilirsiniz.

 

Değiştirmek istediğim ürün yeni alacağım üründen daha ucuz. Farkı nasıl geri alabilirim?

 

Havale ile verilen siparişlerde iki ürün arasındaki fiyat farkı yine havale ile, kredi kartı ile verilen siparişlerin fiyat farkı ödeme yapılan karta iade edilmek sureti ile değişim yapılır. Ancak her durumda kargo bedellerinin tamamı müşteriye aittir.

 

Aradığım sorunun cevabını burada bulamadım.

 

Tüm sorularınız ve talepleriniz ile ilgili olarak bize, ELO Ücretsiz Bilgi Hattından (0800 219 67 16), telefonla (0212 630 51 81) veya e-posta yoluyla (info@elo.com.tr) ulaşabilirsiniz.

 

 

 

 

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.